Siirry sisältöön

Valmennuksen jälkeen organisaatio tiedostaa, mistä paras asiakaskokemus syntyy. Asiakaspalvelun laatu ja tuottavuus paranevat.

Palvelu lyhyesti:

  • Valmennuksen tuloksena organisaatio tiedostaa, mistä paras asiakaskokemus syntyy, miten asiakaskokemusta johdetaan ja miten sen saavuttamiseksi toimitaan.
  • Sekä sisäisen että ulkoisen asiakaskokemuksen ”resepti” kirkastetaan niin, että sitä voi tehokkaasti toistaa ja monistaa.
  • Positiivisen asiakaskokemuksen tulee toteutua asiakkaan kohtaamisen jokaisessa eri vaiheessa myös digitaalisissa kanavissa. Valmennuksessa paikannetaan, millaista toimintaa onnistunut kohtaaminen edellyttää asiakaspalveluprosessin eri vaiheissa.
  • Valmennus luotsaa asiakaspalveluhenkilöstöä parantamaan prosesseja nykytilasta kohti tahtotilaa.
  • Teemoina valmennuksessa on esim. kuinka asiakas kohdataan, mistä syntyy vuorovaikutuksen hyvä tunnelma, kuinka toimia haastavan asiakkaan kanssa jne.
  • Tarvittaessa konsultoimme, mitä organisaation kannattaa asiakaspalveluprosessistaan ulkoistaa (esim. puhelinpalvelun ulkoistaminen Contact Centerille) ja mikä on organisaation ydintoimintaa.

Hyödyt:

  • Asiakaskokemus on tasalaatuinen kaikissa kanavissa.
  • Asiakas ohjautuu palvelun tuottavimpiin kanaviin.
  • Asiakaskohtaaminen vahvistaa haluttua mainetta.