Asiakaspalvelu
Valmennuksen jälkeen organisaatio tiedostaa, mistä paras asiakaskokemus syntyy. Asiakaspalvelun laatu ja tuottavuus paranevat.
Palvelu lyhyesti:
- Valmennuksen tuloksena organisaatio tiedostaa, mistä paras asiakaskokemus syntyy, miten asiakaskokemusta johdetaan ja miten sen saavuttamiseksi toimitaan.
- Sekä sisäisen että ulkoisen asiakaskokemuksen ”resepti” kirkastetaan niin, että sitä voi tehokkaasti toistaa ja monistaa.
- Positiivisen asiakaskokemuksen tulee toteutua asiakkaan kohtaamisen jokaisessa eri vaiheessa myös digitaalisissa kanavissa. Valmennuksessa paikannetaan, millaista toimintaa onnistunut kohtaaminen edellyttää asiakaspalveluprosessin eri vaiheissa.
- Valmennus luotsaa asiakaspalveluhenkilöstöä parantamaan prosesseja nykytilasta kohti tahtotilaa.
- Teemoina valmennuksessa on esim. kuinka asiakas kohdataan, mistä syntyy vuorovaikutuksen hyvä tunnelma, kuinka toimia haastavan asiakkaan kanssa jne.
- Tarvittaessa konsultoimme, mitä organisaation kannattaa asiakaspalveluprosessistaan ulkoistaa (esim. puhelinpalvelun ulkoistaminen Contact Centerille) ja mikä on organisaation ydintoimintaa.
Hyödyt:
- Asiakaskokemus on tasalaatuinen kaikissa kanavissa.
- Asiakas ohjautuu palvelun tuottavimpiin kanaviin.
- Asiakaskohtaaminen vahvistaa haluttua mainetta.