Contact Center -palvelut
StaffPoint on jo vuosikymmenien ajan kasvattanut osaamistaan ns. call center -palveluissa. Niissä asiakas ulkoistaa StaffPointille puhelimitse tapahtuvan asiakaspalvelun: yksilöllisen neuvonta-, ajanvaraus-, tilaustenkäsittely- tai myyntipalvelun. Asiakaspalvelun kehityttyä monikanavaisemmaksi palvelua kutsutaan nykyisin contact center -palveluksi; kattavan, vuorovaikutteisen sähköisen asiakaspalvelun kokonaisuudeksi.
StaffPoint on kokenut contact center -palveluiden tarjoaja muun muassa teleoperaattori-, myyntibuukkaus-, taksioperaattori- sekä asiakaspalvelualan organisaatioille. Contact center -palvelut soveltuvat organisaatioille, jotka hakevat asiakaspalveluunsa lisää reaktionopeutta, muutosvalmiutta esimerkiksi sesonkipiikeissä, kustannustehoa, parempaa raportoitavuutta sekä tukea tiimien organisointiin ja johtamiseen. Contact center -kumppanille uskotaan myös vastuu prosessien teknisestä toimivuudesta. Tässä StaffPoint on jo pitkään tarjonnut laatua ja varmuutta.
Ulkoistaessaan contact center -palvelunsa StaffPointille osittain tai kokonaan asiakasorganisaatio voi sopimuksen mukaisesti saada tukea myös osaajien rekrytointiin ja perehdyttämiseen, brändin mukaisen toiminnan ja tavoiteltujen tulosten kannustavaan johtamiseen.