Siirry sisältöön

Asiakaspalvelu ja contact center

Positiivisen asiakaskokemuksen luomiseen tarvitaan osaamista ja asennetta. StaffPointin Asiakaspalvelu- ja Contact Center -toimialalla löydämme asiakkaille juuri heidän näköisensä asiakaspalvelijat – autamme perehdyttämäänkin heitä tarvittaessa. Työllistämme vuosittain satoja työntekijöitä kasvokkaiseen lähipalveluun, contact center -työhön sekä myynnillisiin ja teknisen tuen tehtäviin. Asiakas voi kauttamme resursoida juuri oikeankokoiset tiimit eri sesonkeihin ja liiketoimintatilanteisiin.

StaffPointin Asiakaspalvelu ja contact center -toimiala rekrytoi jatkuvasti asiakaspalvelun ammattilaisia ja uranälkäisiä uusia kykyjä eri toimeksiantajille. Osaajat työllistyvät joko suoraan asiakkaan palvelukseen tai vuokratyösuhteeseen. Asiakkainamme on suuria ja keskisuuria yrityksiä, joille laadukas asiakaspalvelu on liiketoiminnan ydintä.

Tyypillisiä nimikkeitä rekrytoinneissa ovat aula-assistentti, asiakaspalveluassistentti, asiakasneuvoja, Helpcenter-tuki, tekninen asiakaspalvelija ja tutkimushaastattelija.

Monet asiakaspalvelutehtävistä ovat työajoiltaan joustavia. Tarjolla on myös ilta- ja viikonloppuvuoroja, joista työntekijä voi rakentaa työkalenteria esimerkiksi opintojensa oheen. Töitä löytyy valtakunnallisesti ja myös upeasta Espanjan-toimistostamme Mijasista, jonne voit muuttaa pysyvästi ja päästä osaksi mainioita palvelutiimejä.

Tällä hetkellä avoimet Contact center -työpaikat löydät täältä:

95,5 %

Asiakkaista suosittelee

1200+

CV:itä kauttamme vuosittain

89 %

Vuokratyötekijöistä suosittelee

Etsitkö tämän alan osaajia? Ota yhteyttä!

Minna Arneal
Minna Arneal
Toimialajohtaja, Professionals
Ulla-Maria Wirén
Ulla-Maria Wirén
Key Account Manager, Toimistopalvelut
Sami Lehtinen
Sami Lehtinen
Myyntipäällikkö, Teollisuus, logistiikka ja toimisto, Varsinais-Suomi, Satakunta