Asiakaspalvelu ja contact center
Positiivisen asiakaskokemuksen luomiseen tarvitaan osaamista ja asennetta. StaffPointin Asiakaspalvelu- ja Contact Center -toimialalla löydämme asiakkaille juuri heidän näköisensä asiakaspalvelijat – autamme tarvittaessa myös perehdyttämisessä. Työllistämme vuosittain satoja työntekijöitä kasvokkaiseen lähipalveluun, contact center -työhön sekä myynnillisiin ja teknisen tuen tehtäviin. Asiakas voi kauttamme resursoida juuri oikeankokoiset tiimit eri sesonkeihin ja liiketoimintatilanteisiin.
StaffPointin Asiakaspalvelu ja contact center -toimiala rekrytoi jatkuvasti asiakaspalvelun ammattilaisia ja uranälkäisiä uusia kykyjä eri toimeksiantajille. Osaajat työllistyvät joko suoraan asiakkaan palvelukseen tai vuokratyösuhteeseen. Asiakkainamme on suuria ja keskisuuria yrityksiä, joille laadukas asiakaspalvelu on liiketoiminnan ydintä.
Tyypillisiä nimikkeitä rekrytoinneissa ovat aula-assistentti, asiakaspalveluassistentti, asiakasneuvoja, Helpcenter-tuki, tekninen asiakaspalvelija ja tutkimushaastattelija.
Monet asiakaspalvelutehtävistä ovat työajoiltaan joustavia. Tarjolla on myös ilta- ja viikonloppuvuoroja, joista työntekijä voi rakentaa työkalenteria esimerkiksi opintojensa oheen. Töitä löytyy valtakunnallisesti ja myös upeasta Espanjan-toimistostamme Aurinkorannikolta, jonne voi muuttaa pysyvästi ja päästä osaksi mainioita palvelutiimejä.
95,5 %
1200+
89 %