Siirry sisältöön

Myynnillinen asiakaspalvelija kuluttaja-asiakaspalveluun

Oletko parhaimmillasi energisessä ja modernissa työympäristössä, viihdyt asiakastyössä, omaat hyvät vuorovaikutustaidot eikä asiakaspalveluasenteesi horju kiireessäkään? Saatamme sopia hyvin yhteen!

Haemme asiakaspalvelutiimiimme reippaan palveluasenteen omaavaa myyntihenkistä henkilöä kohtaamaan asiakasyrityksemme asiakkaat iloisella ja ratkaisukeskeisellä asenteella. Tehtävä on myynnillinen ja sisältää myyntitavoitteita, mutta aiempaa myyntikokemusta emme kuitenkaan edellytä. Riittää, että sinulla on halu ymmärtää asiakkaiden tarpeet ja löytää heille arkea helpottavia ratkaisuita, sekä olla mukana luomassa ensiluokkaista asiakaskokemusta.

Työn sisältö

Työtehtäviisi kuuluu kuluttaja-asiakkaidemme asiakaspalvelu chatin, puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Jokaisessa asiakaskohtaamisessa varmistat myynnillisellä otteella, että asiakkaalla on hänelle oikeat tuotteet ja palvelut käytössä ja löydät kattavasta tuotevalikoimasta sopivat vaihtoehdot asiakkaalle.
Asiakaspalvelijana olet avainasemassa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen luomisessa.

Kukaan ei ole seppä syntyessään ja haluammekin varmistaa, että sinulla on kaikki tarvittava tuki ja työkalut tehtävässäsi loistamiseen. Saat työhösi kattavan alkuperehdytyksen, sekä jatkuvaa tukea, koulutusta ja valmennusta tiimin esihenkilöltä sekä valmentajilta.

Voit olla jo kokeneempi vastaavissa tehtävissä tai sitten urasi alkuvaiheessa – tärkeintä on, että olet tavoitteellinen, asenteesi on kohdallaan, sekä olet jatkuvasti valmis kehittämään itseäsi ja oppimaan uutta.

Työ on vuorotyötä, jossa työaika on 39 tuntia viikossa ja työvuorot sijoittuvat klo 5:45–22.00 välille viikon jokaisena päivänä. 

Palkkaus

Pohjapalkka tehtävässä on 1466,60 euroa/kk, jonka lisäksi tiimillä on käytössä bonusmalli. Bonuksissa ei ole kattoa, joten voit hyvällä myynnillä vaikuttaa merkittävästi palkkatasoosi.

Mitä tarjoamme sinulle

  • monipuolisen työtehtävän vastuullisella ja hyvämaineisella työnantajalla
  • perehdytysjakson jälkeen ja työn sujuessa sinun on mahdollista työskennellä myös etänä kotoasi Espanjassa, sekä ennalta sovitusti jaksoja toisessa EU-maassa. Huomioithan, että tehtävä edellyttää kuitenkin asumista Málagan provinssissa ja perehdytysjakso edellyttää toimistolla oloa.
  • mahdollisuuden ammatillisen tutkinnon suorittamiseen töiden ohella yhteistyössä Mercuria kauppaoppilaitoksen kanssa
  • meillä työhyvinvointi on avainasemassa ja meillä on tiivis, suomalainen työyhteisö, jonka kanssa voit viettää aikaasi halutessasi myös vapaalla – järjestämme säännöllisesti yhteistä toimintaa, kuten liikuntaharrastuksia ja afterwork-tapaamisia
  • päivittäisen aamiaisen sekä lounaan kaksi kertaa viikossa
     

Mitä toivomme sinulta

  • reipasta asennetta ja myyntihenkisyyttä
  • hyvää tietoteknistä osaamista ja kykyä tietojärjestelmien omaksumiseen.
  • hyviä suullisia ja kirjallisia taitoja suomen kielellä.
  • intoa oppia uutta ja kehittyä sinulle asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi


Kiinnostuitko?

Lähetä meille itsesi näköisen hakemus ja nappaa paikka tulevien ystäviesi porukasta! Lähetäthän hakemuksesi sivuston linkistä, sillä sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia ei valitettavasti voida käsitellä.

Haastattelemme hakijoita ja täytämme paikkoja jo hakuaikana, joten tartu nopeasti toimeen! Tehtävään valituksi tuleminen saattaa edellyttää turvallisuusselvityksen tekemistä.

 


Ota yhteyttä:

Puhelin: +358 40 1625 204
Sijainti: Avenida Carmen Sáenz de Tejada S/N Edificio S208