Kauppa ja Toimisto uusille kasvupoluille

StaffPoint Oy:n Kaupan alan henkilöstöpalveluiden toimialajohtajana aloittaa 7.5.2018 Juuso Laitinen. Minna Arneal jatkaa Toimisto-alan toimialajohtajana.

kuvituskuva

Juuso Laitinen tuntee henkilöstöpalvelut ja yrityksen, sillä hän on kymmenen StaffPoint-vuoden aikana tehnyt menestyksekästä työtä ensin vuokratyöntekijöiden työvuorojen varaajana, sittemmin rekrytoijana, asiakkuuspäällikkönä ja viimeisimmin HoReCa-alan toimialapäällikkönä.

"Juuso Laitisen nimityksellä luomme hyvät edellytykset luotsata Kaupan alan liiketoimintaa laajemmalle kasvupolulle. Samalla mm. asiakaspalvelun, myynnin, taloushallinnon ja ICT:n asiantuntijoiden rekrytointi- ja henkilöstövuokrauspalveluihin erikoistunutta Toimisto-toimialaa johtava Minna Arneal, jonka vetovastuulta Kaupan ala Laitiselle siirtyy, pystyy nyt keskittymään Toimisto-tiimin johtamiseen. Arneal on tehnyt hienoa työtä Kaupan tiimin palveluprosessien laadun ja tehokkuuden parantamiseksi. Molemmilla toimialoilla riittää jatkossakin mielenkiintoisia näkymiä", StaffPoint Oy:n liiketoimintajohtaja Jussi Aulin toteaa.

"Odotan innolla, että pääsen aloittamaan työt ja tutustumaan minulle uuteen toimialaan. Näen toimialalla tehokkaan organisaation ja paljon mahdollisuuksia kasvun tekemiseen", Juuso Laitinen sanoo.

"On hienoa olla töissä yrityksessä, jossa voi saada työnantajalta suurta luottamusta, mahdollisuuksia edetä urallaan ja tilaisuuden kasvaa tehtävien mukana", hän toteaa.

Lisätietoja:
Liiketoimintajohtaja Jussi Aulin, 0400 396 363