Koko Suomi rekrytoi -kampanjaviikko

Koko Suomi rekrytoi kuva

Olemme mukana HELAn ja TE-toimistojen Koko Suomi rekrytoi -kampanjaviikolla 28.10. – 1.11. Koko Suomi rekrytoi on uusi, koko maan kattava rekrytointitapahtuma, jossa me henkilöstöpalvelualan yritykset esittelemme tarjoamiamme monipuolisia työmahdollisuuksia.

Kampanjaviikon aikana järjestämme toimistoillamme avoimia ovia, olemme mukana muutamilla rekrytointimessuilla ja lähetämme Insta- ja LinkedIn live -lähetyksiä ajankohtaisista työllistymistä tukevista aiheista. Toteutuksissa on mukana myös sisaryrityksemme Spring House, jonka asiantuntijat kertovat osaamispohjaisesta CV:stä tietoiskuissa ja yhdessä Instalivessä.

Avoimia ovia ja rekrytointitapahtumia

Helsinki: Avoimet ovet tiistaina 29.10. klo 10-15 toimistollamme Ruoholahdenkatu 14:ssä. Kahvitarjoilu, tietoiskuja ja mahdollisuus pikahaastatteluun. Varaa oma haastatteluaika tästä linkistä. Mikäli ajat loppuisivat kesken, voi toimistolle tulla käymään ilman varattua aikaakin!

Lisäksi ravintola-alan tiimimme on Haaga-Helian restomessuilla 31.10. klo 10-13.

Turku: Olemme mukana Turun akatemiatalolla rekrymessuilla 30.10. klo 13-15. Tervetuloa moikkaamaan meitä ständillemme!

Tampere: Pidämme avoimet ovet keskiviikkona 30.10. klo 10-14 Tampereen toimistollamme Dynamo Business Parkissa osoitteessa Hatanpään valtatie 24. Luvassa tietoiskuja, CV-klinikka, pikatyöhaastatteluja sekä kahvitarjoilu. Varaa oma haastatteluaika tästä linkistä. Mikäli ajat loppuisivat kesken, voi toimistolle tulla käymään ilman varattua aikaakin!

Lahti: Olemme mukana Megaduuniwork-tapahtumassa Sibeliustalolla tiistaina 29.10. klo 14-17. Muista piipahtaa ständillämme tapahtumassa käydessäsi.

Oulu: Olemme mukana TE-toimiston JobCorner -tapahtumassa Technopolis Keskustan ravintola MINIssä 30.10. klo 14-16. Tervetuloa!

Insta- ja LinkedIn livet

Insta- ja linkkarilivet tuovat mielenkiintoiset työelämäaiheet vaikka kotisohvalle. Liity mukaan yhteen tai useampaan liveen:

Spring Housen CV-klinikat

Helsinki: Pidämme CV-klinikan tiistaina 29.10. klo 12–13. Tampereen toimistollamme Dynamo Business Parkissa osoitteessa Hatanpään valtatie 24. Voit saapua CV-klinikalle ilman ennakkoilmoittautumista.

Tampere: Pidämme CV-klinikan keskiviikkona 30.10. klo 12–13. Tampereen toimistollamme Dynamo Business Parkissa osoitteessa Hatanpään valtatie 24. Voit saapua CV-klinikalle ilman ennakkoilmoittautumista.

Lahti: Järjestämme CV-klinikoita MEGADuuniWork-tapahtumassa Sibeliustalolla tiistaina 29.10. kello 15–16 ja 16–17. Voit saapua CV-klinikalle ilman ennakkoilmoittautumista.

Teams-livet

• Osaamispohjainen CV-klinikka torstaina 31.10. kello 12–13. Linkki Teams-tapahtumaan lisätään tänne sivulle ennen tapahtumaa.
  • Osaamispohjainen CV-klinikka +50-vuotiaille (aikataulu varmistuu viikolla 43)

Kerromme kaikista tapahtumista ja live-lähetyksistä lisää somekanavissamme. Merkkaa ajankohdat kalenteriisi ja tule linjoille!

Lämpimästi tervetuloa joko paikan päälle tai live-lähetyksiin!