Taija Vaarnasta Spring Housen henkilöstöpäällikkö

TaijaVaarna nimitysuutinen 1506

Taija Vaarna ottaa ura-askeleen StaffPoint-konsernin sisällä ja aloittaa 15.6. Spring Housen henkilöstöpäällikkönä. Vaarna nousee samalla Spring House Oy:n johtoryhmään. Aiemmin hän toimi vuosia pääkaupunkiseudun HoReCa:n toimialapäällikkönä.

Henkilöstöpäällikkö on HR-tiimin sydän

"Henkilöstöpäällikkö on Spring Housen operatiivisen toiminnan kannalta keskeinen henkilö, jolla on valmiudet toimia resursointi- ja HR-tiimin kapteenina. Hän vastaa MEidän työntekijöidemme päivittäisistä henkilöstö- ja työsuhdeasioista sekä valmentajien työn resursoinnista ja rekrytoinnista yhteistyössä tiiminsä kanssa”, Spring Housen toimitusjohtaja Minna Lindholm-Lähde kertoo.

”Taijalla on juuri oikeanlaista kokemusta tähän tehtävään", iloitsee Lindholm-Lähde ja jatkaa, että Taijan vankan resursointiosaamisen lisäksi hänen aito mielenkiintonsa liiketoiminnan kehittämiseen ja tuloksellisuuden varmistamiseen liiketoimintojen sisäisenä kumppanina on tärkeää Spring Housen johtoryhmätyöskentelyssä.

Mieluinen ura-askel talon sisällä

Taija Vaarnalle uusi tehtävä on mieluisa askel hänen Työn Osaajan urallaan.

"Vuodet HoReCalla ovat olleet vauhdikkaita ja antoisia. Näistä kokemuksista olen superkiitollinen. Olen saanut tehdä töitä upeiden kollegoiden ja mahtavan tiimin kanssa ja oppinut paljon henkilöstöpalvelualan monipuolisuudesta. Odotan innolla Spring Housen tehtävää, joka on minulle täysin uudenlainen toimintaympäristö. Erityisesti odotan tutustumista uusiin kollegoihin sekä springiläisten energiseen yrityskulttuuriin. Uskon menestyksekkääseen yhteistyöhön Spring Housen ammattilaisten kanssa”, Vaarna tiivistää.

Minna Lindholm-Lähde, Toimitusjohtaja, Spring House Oy