← Takaisin
- StaffPoint-konserni
- Ajankohtaista
- myStaff-sovellus nyt kaupoissa
myStaff-mobiilisovellus nyt kaupoissa: Työntekijä tai työ ilmoittautuu suoraan kännykkääsi
31.5.2018
Sovelluksella myStaff-järjestelmää käyttävät työnantajat ja työntekijät sopivat työvuoroista parilla painalluksella."Työvuoroja voi nopeasti tarjota myös omille osa-aikaisille työntekijöille”, kertoo Kaupan toimialajohtaja Juuso Laitinen (kuvassa).
”Tarjoamme myStaffia käyttöön kaikille henkilöstövuokrauksen asiakkaillemme ja vuokratyöntekijöillemme. Työn ja Tekijän kohtauttamista on nyt helpotettu huomattavasti modernien työkalujen avulla”, kehitysjohtaja Lauri Kukkasniemi toteaa.
StaffPointin myStaff, työvuorojen resursointijärjestelmä, on jo jonkin aikaa ollut käytössä konsernin asiakkaiden lisäarvopalveluna. Selainpohjainen järjestelmä kytkeytyy helposti eri sovellusympäristöihin. Se tuo työnantajille selkeän näkymän varattavissa oleviin vuokra- tai omiin osa-aikaisiin työntekijöihin ja mahdollisuuden buukata heidät nopeasti tiettyihin vuoroihin. Työntekijöille myStaff toimii helppona lisätyövuorojen varaamisjärjestelmänä, tarjoaa tiedot palkkakertymästä ja näyttää työsuorituspaikkatiedot.
31.5.2018 alkaen myStaffista on saatavana myös mobiilisovellus Googlen ja Applen sovelluskaupoissa. Se on myStaff-järjestelmän käyttäjien vapaasti ladattavissa ja muuttaa työvuorojen resursoinnin lähes reaaliaikaiseksi.
Työntekijälle lisävuoroja suoraan ruudulle
”Sovelluksen hyöty on työvuorojen ilmoittamisen ja varaamisen valtava nopeus – puhutaan enää minuuteista. Esimerkiksi kaupan tai ravintola-alan vuokratyöntekijämme tulevat kesän aikana saamaan valikoiduista työvuoroista suoraan kännykkäänsä ilmoituksen push-viestinä. Työntekijöiden ja toisaalta lisätyön tarve tulevat usein lyhyellä varoitusajalla, mihin kännykkäsovellus sopii ihanteellisesti. Kaikkien työelämä helpottuu”, kuvailee myStaff-tiimin tuotepäällikkö Matti Kupias.
myStaffin potentiaalinen käyttäjäkunta on Kukkasniemen ja Kupiaksen mukaan kymmeniä tuhansia työntekijöitä ja esimiehiä.
”myStaff on tarjolla kaikille henkilöstövuokrausasiakkaillemme, jotka tarvitsevat työvuorojen tehokasta resursointia ja niiden parempaa johtamista. Sovelluksen voi ottaa käyttöönsä jokainen, jolla on tunnukset myStaffiin”, Kukkasniemi toteaa.
Esimiehille todellista resursoinnin helppoutta
Vuokratyöntekijöiden resursoinnista vastaavalle esimiehelle myStaff-mobiilisovellus tuo odotettua helpotusta kiireiseen arkeen. Se soveltuu mainiosti esimerkiksi kaupan ja ravintola-alan esimiehille sekä muiden suorittavan työn työntekijöiden vuoroesimiehille.
”Jos asiakasyrityksellämme ei vielä ole myStaff-järjestelmää käytössään, hän voi ottaa yhteyttä asiakkuudesta vastaavaan yhteyshenkilöönsä. StaffPointin asiakkuuspäällikkö auttaa nopeassa käyttöönotossa ja IT-tiimi tukee tarvittaessa työntekijä- ja tehtävätietojen siirtämisessä", Matti Kupias kertoo.
Lauri Kukkasniemen mukaan nyt lanseerattava myStaff-mobiilisovellus saa lähitulevaisuudessa lisää käytettävyyttä parantavia ominaisuuksia.
”Sovelluksen suunnittelu ja toteutus on StaffPointin oman sovelluskehityksen ja alan parhaiden kumppanien, Vincitin (konseptointivaihe) ja Geniemin (kehitysvaihe), sujuvan yhteistyön tulos. Haluamme täyden palvelun HR-talona olla vahvasti mukana myös työelämän teknologian kehittämisessä. Saadun käyttäjäpalautteen perusteella tulemme kehittämään myStaff Mobilea vahvasti myös tulevaisuudessa.”
Ladattavissa sovelluskaupoissa:
Google play
Apple store
Lisätietoja:
Nykyisten asiakkaiden myStaff-tiedustelut omalta asiakkuusyhteyshenkilöltä
Kehitysjohtaja Lauri Kukkasniemi, lauri.kukkasniemi@staffpoint.fi
Sovellusasiantuntija Matti Kupias, matti.kupias@saimasoft.fi
Tuotekehittämämme myStaff tarjoaa reaaliaikaisen näkymän työvuoroihin - ja helpottaa nopeaa muutoksiin reagointia. Lue lyhyesti myStaffin ominaisuuksista!