Siirry sisältöön

Vastaanottovirkailija Scandic Rukahovi

Haluatko työskennellä RUKAN parhaalla paikalla sijaitsevassa tunturihotellissa?  Etsimme VASTAANOTTOVIRKAILIJAA Scandic Rukahoviin. 

Scandicin arvot Be Caring, Be You, Be A Pro ja Be Bold tuntuvat sinulle luontaisilta toimintatavoilta. Haluat ylittää vieraidemme yksilölliset toiveet, kannat vastuuta työstäsi, vieraistamme ja tiimistäsi. Tartut rohkeasti haasteisiin ja täydennät omalla persoonallasi energistä tiimiä.

Tässä on loistava työmahdollisuus sinulle, joka vastaanotat vieraat aina ystävällisesti hymyillen ja aidosti palvellen. Vastaanoton työtehtäviin sisältyy mm. vieraiden sisään- ja uloskirjaaminen, varausten vastaanottaminen, laskujen käsittely ja vieraiden kysymyksiin vastaaminen. Toimit vuorossa myös aulabaarin myyjänä, johon perehdytämme sinut tarvittaessa. 

Toivomme sinulta:

  • Alan koulutusta tai kokemusta hotellin vastaanoton työtehtävistä
  • Opera-varausjärjestelmän osaaminen katsotaan eduksesi
  • Puhut sujuvasti suomea ja englantia, muu kielitaito plussaa
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja ja tilannetajua
  • Anniskelupassia
  • Hygieniapassia

Työaika:

  • Töitä on tarjolla talvisesongin ajalle 18.11.2024-30.4.2025, mahdollisuus jatkaa myös kesällä
  • Työaika tehtävissä on keskimäärin 90h/3vko.
  • Työ on vuorotyötä, joten valmius työskennellä iltaisin ja viikonloppuisin on tärkeää.
  • Palkka vähintään TES mukainen 13,34€-14,38€/h +lisät 

Tarjoamme sinulle:

  • Monipuolisen tehtävänkuvan vastaanottovirkailijana
  • Edullisen asunnon työsuhteen ajaksi
  • Mukavat työkaverit
  • Vahvan ja toimivan tukiverkoston sekä organisaation taaksesi
  • Scandicin työsuhde-edut

Lähetä hakemuksesi meille mahdollisimman pian, teemme valintoja jo hakuaikana.  Lisääthän hakemukseesi suosittelijan tiedot. Ensimmäinen haastattelu voidaan tehdä videohaastattelulla, joten seuraathan sähköpostiasi. 

 


Ota yhteyttä:

Puhelin: 0444204292

 

HOTELLI RUKAHOVI

Vastaanotto on hotellin keskus, joten olet aina tapahtumien keskipisteessä. Emme aina tiedä, millaisia haasteita kohtaamme päivän aikana, mutta ratkaisemme ne yhteistyössä eri osastojen kanssa - aina vieraidemme parasta ajatellen. Be Caring on yksi Scandicin neljästä arvosta, jotka ohjaavat ainutlaatuista asiakaspalvelukokemustamme.

Vastaanottovirkailijana työtehtäviisi kuuluvat vieraiden sisään- ja uloskirjaaminen Opera Cloud-järjestelmässä, lämmin ja asiantunteva asiakaspalvelu sekä osallistuminen työhön osaston tavoitteiden saavuttamiseksi sekä hotellin aulabaarissa työskentely vastaanottotehtävien ohella.

Toivotamme kaikenlaiset ihmiset tervetulleeksi tiimiimme Scandic-hotelliin. Be Caring , Be You , Be A Pro , Be Bold!