Siirry sisältöön

Asiakaspalvelun moniosaaja – 60 päivän koulutus

Haluatko työllistyä palvelualan monipuolisiin tehtäviin? Seuraava Asiakaspalvelun moniosaaja -koulutus alkaa 2.9.2024!

Asiakaspalvelun moniosaajakoulutuksesta voit suunnata esimerkiksi toimistoympäristössä tehtäviin asiakaspalvelurooleihin, kaupan alalle, hotelli- ja ravintola-alalle tai mielenkiintoasi vastaaviin myynnin tehtäviin. Tässä koulutuksessa voit kerryttää osaamista ja kokemusta monipuolisesti näistä tehtävistä ja osaamisalueista. Koulutuksessa harjoitellaan laajasti asiakaspalveluosaamista eri kanavissa.

Et tarvitse aiempaa koulutusta tai kokemusta ko. aloilta osallistuaksesi koulutukseen. Motivaatio ja asenne riittävät pitkälle. Koulutus on rakennettu työelämän tarpeista käsin, sinun kokoaikainen työllistymisesi tähtäimessä.

Toteutus

Asiakaspalvelun moniosaaja on 60 päivän koulutus: Aluksi on 25 päivää asiakaspalvelukoulutusta verkossa klo 9-15; Tämän jälkeen 30 päivää monipuolista työssäoppimista eri asiakaspalvelutehtävissä oman valintasi mukaan. Lopuksi vielä 5 päivää asiakaspalvelun verkkokoulutusta. Tarvittaessa saat meiltä käyttöösi tarvittavat laitteet ja teknisen tuen osallistuaksesi koulutukseen. Koulutus sisältää ryhmässä tapahtuvaa koulutusta, itsenäistä työskentelyä ja henkilökohtaista ohjausta.

Koulutuksen teemoja ovat muun muassa:

  • asiakaspalvelu, asiakaskokemus, asiakasymmärrys
  • myynti- ja vuorovaikutustaidot
  • monikanavainen asiakaspalvelu - ja myynti
  • palvelumuotoilu, kannattavuus, markkinointi
  • horeca-alan asiakaspalvelutehtävät
  • kaupan alan asiakaspalvelutehtävät
  • asiakaspalvelu verkossa
  • ammatilliset passit/testit/lupakortit
  • työnhaku- ja uravalmiudet
  • monipuolinen työssäoppiminen

Koulutuspaikka

Koulutus tapahtuu verkossa helppokäyttöisillä Moodle- ja Teams-alustoilla

Hae mukaan!

Hae mukaan TE-palveluiden sivuilla 11.8.2024 mennessä.

Koulutukseen valinta perustuu hakemuksessa esitettyihin tietoihin ja haastatteluun. Täytä hakemus huolellisesti ja kerro mm. miksi olet kiinnostunut tästä koulutuksesta ja miten tämä edistää työllistymistäsi. Esivalinta on 12.8.2024, jonka perusteella osa hakijoista kutsutaan haastatteluun Teamsissa 21.8. tai 22.8.2024.

Koulutus alkaa 2.9.2024.

Koulutus on työvoimakoulutusta, jonka ensisijaisena kohderyhmänä ovat 20 vuotta täyttäneet työttömät ja työttömyysuhan alaiset henkilöt. Huolehdi, että TE-toimistossa on tehty työllistymissuunnitelma varmistaaksesi oikeutesi mahdolliseen työttömyysetuuden korotusosaan koulutuksen ajalta.

Koulutushakemus on sitova, sitä ei voi perua ilman pätevää syytä.

Lisätietoja

Spring House Oy
Anna-Kaisa Koivikko, p. 040 768 6886, anna-kaisa.koivikko@springhouse.fi

TE-palvelut
Koulutusneuvonta 0295 020 702
Hannele Seppä p. 0295045057, hannele.seppa@te-toimisto.fi

Katso esittelyvideo Asiakaspalvelun moniosaaja -koulutuksesta!

Katso Asiakaspalvelun moniosaaja -koulutuksesta tehty TE-live lähetys

Näet tallenteen TÄÄLTÄ.

Katso koulutuksen käyneen Satun haastattelu 👇