StaffPointille tunnustusta Rekrygaalassa

rekrygaala some2

Lähes 200 rekrytoinnin ammattilaista yhteen koonnut Rekrygaala jakoi tunnustusta alan ansioituneille tekijöille ja teoille. Toimitusjohtajamme Anu Ahokas valittiin Vuoden Rekrytointialan Kehittäjäksi. Onnea Anu – ja onnea myös muut palkitut ja ehdokkaat!

rekrygaalauutinen-01

Työnhakumedia Duunitorin nyt ensimmäistä kertaa järjestämä Rekrygaala viritti alalle positiivista odotusta ja somekeskustelua jo keväästä lähtien. Tapahtuma osallisti rekrytoinnin ammattilaiset ehdottamaan keskuudestaan ansioituneita tekijöitä ja tekoja: Vuoden Rekrytoijaa, Vuoden Rekrytointitekoa, Vuoden Rekrytointialan Kehittäjää ja Vuoden Työpaikkailmoitusta.

Tapahtuman tarkoituksena oli nostaa näkyvästi esiin rekrytoijien tekemän työn merkitystä, ja siinä se onnistuikin. 1.11.2018 Vanhalla ylioppilastalolla järjestetty illallisgaala oli lämminhenkinen ja kollegiaalinen verkostoitumistilaisuus, johon osallistuivat yritysten HR-ammattilaisten ja rekrytointiyritysten ohella myös Henkilöstöpalveluyritysten Liitto sekä lukuisat muut Duunitorin yhteistyötahot.

Anu Ahokkaalle tunnustusta aktiivisesta yhteiskunnallisesta verkostoitumisesta

Vuoden Rekrytointialan Kehittäjän tunnustuksen sai toimitusjohtajamme Anu Ahokas.

Rekrygaalan tuomariston ja äänestäjien mukaan Ahokas on omalla innostavalla persoonallaan rakentanut Suomessa aktiivista ja vaikuttavaa työelämävuoropuhelua yritysten, työ- ja elinkeinoministeriön ja maakuntien välille. Ahokkaalla on laajat verkostot, joissa hän on idearikkaasti ja tuoreesti tuonut esiin työllistämistä ja työllistymistä edistäviä uusia ratkaisumalleja – osaten punnita niitä eri tahojen näkökulmista.

”Me teemme tärkeää ja merkityksellistä työtä. Tehdään tätä sydämellä, jatkossakin”, Ahokas kiitti, osoittaen sanansa sekä yleisöille että StaffPointin rekrytoijien tiimille ja koko työyhteisöllemme.

Muut tunnustukset jaettiin Vincitille, Fazerille ja Maitomaalle

Vuoden Rekrytoijaksi valittiin Vincitin rekrytointia ja työnantajabrändäystä vetävä Saana Rossi.

Vuoden Työpaikkailmoitukseksi äänestettiin Maitomaan Työn uattelija.

Tunnustuksen Vuoden Rekrytointiteosta sai asiakkaamme Fazer, jonka rekrytointikoulutushanke 125 mahdollisuutta työelämään on tuonut uusia työmahdollisuuksia mm. nuorille työttömille, ikääntyneemmille pitkäaikaistyöttömille ja kotoutumiskoulutuksen käyneille maahanmuuttajille. Koulutukseen osallistuneista jopa 70 % on sen jälkeen työllistynyt.

Onnittelemme kaikkia tunnustuksen saaneita ja ehdokkaita!

Lisää Rekrygaalan ehdokkaista ja palkituista osoitteessa: www.rekrygaala.fi sekä www.duunitori.fi