Skip to main content
Takaisin

ME MTV3:n Diilissä mukana: Sä Saat Töitä!

anu

Tämän syksyn Diili-ohjelman finaalijaksoissa tuomme esiin johtajuuden pehmeitä arvoja ja joustavuuttamme. Mainosspottimme viesti on selvä: tarjoamme töitä tuhansille.

Tänä vuonna Diilin tehtävänä on löytää idearikas ja työtä pelkäämätön markkinointijohtaja Hjallis Harkimon kansainväliseen e-urheiluyhtiöön Starsquadiin. StaffPoint lähti kumppaniksi finaalijaksoon (9/18.11.) johdon suorahaun asiantuntijaksi, ja näkyy myös 10. jaksossa. Voittaja ratkeaa 25.11. Tunnelmia kuvausyhteistyöstä alla:

Kuvauksissa

Yhteistyöhön Maikkarin Diilin kanssa innoitti kolme seikkaa:

#1: Tahtotilamme näköistä näkyvyyttä

Teema. Urheiluaihe puhutteli, sillä olemme tänäkin vuonna kävelleet ja juosseet mm. #walkforjobs #MElenkki -hengessä valtavan määrän kilometrejä työnhakijoita ja työnantaja-asiakkaita jututtaen sekä oman työhyvinvointimme eteen. StaffPoint -juoksu- ja -urheilupaidat ovat arkisen näkyvyytemme ydintä. Olemme iso tekijä työhyvinvoinnin ja työkyvyn kehittämisessä ja haluamme, että se näkyy myös MEillä arjessa.

Mutta miksi juuri e-urheilu? Se kiehtoi erityisesti. e-urheilu kuvaa tulevaisuuden työelämää, kiinnostaa nuoria ja on yksi sosiaalisen verkostoitumisen muoto: työn ja vapaa-ajan balanssin esimerkki. Talouselämän tuore artikkeli 17.11. https://bit.ly/2Dv3q9u avaa näkymää lisää. Kun aihe inspiroi nuoria, ME seuraamme kiinnostuneina! Tarjoamme työmahdollisuuksia ja keinoja rakentaa oman näköisensä työkalenteri.

#2: Työkyky on tärkein

Meille sopiva toteutusmahdollisuus. Olemme jo kauan olleet henkilöstövuokraajan ohella myös aikaansaava ylimmän johdon ja asiantuntijoiden rekrytointitalo.

Käsikirjoitimme Diili-jaksoon toimitusjohtajamme Anu Ahokkaan ja johdon suorahakuihin erikoistuneen Pasi Honkalahden hakemaan viimeiset kandidaatit, Olli-Pekan ja Helenan, lenkille – onhan lenkkeily Anulle ja Pasille rakas harrastus. Haluamme, että tämän päivän ja tulevaisuuden johtajat pitävät huolta hyvinvoinnistaan, jotta voivat inspiroida joukkuettaan.

#3: Sä Saat Töitä

Oma idea. Diilin heinäkuiset tv-kuvaukset Jollaksessa olivat hengästyttävän hauska kokemus, mutta ne olivat vasta alkua! Puolen päivän purkituksen jälkeen pallo siirtyi StaffPointin MarCom-tiimille: käyttöön yhtä tehokkaat puoli päivää ja jakson kylkeen tv-spotti? Ja sehän syntyi.

StaffPoint inspiroitui Hjalliksesta. Syntyi "SäSaatTöitä" -mainosvideo, jossa toimitusjohtajamme Anu antaakin töitä potkujen sijaan. Luvassa on myös kolme muuta versiota, joita näytämme tästä eteenpäin.

25.11. StaffPoint saa vielä lisänäkyvyyttä. 10. jaksossa kymmenen rekrytoinnin ja asiakkuudenhoidon ammattilaistamme lähtee hands on -meiningillä tukemaan O-P:tä ja Helenaa kauppakeskuksissa käytävään loppukisaan. He taikoivat itsensä paikalle yhtä joustavasti ja nopeasti, missä hengessä asiakkaitamme palvelemme joka päivä.

Kiitos yhteistyöstä MTV3 ja Boknäs! ME teemme emmekä meinaa.