Siirry sisältöön
Takaisin

Helsingin aulapalveluiden palveluajat

Kampin toimistomme aulapalvelut Ruoholahdenkadulla Helsingissä palvelee toistaiseksi koronavirustilanteesta (COVID-19) johtuen lyhennetyillä aukioloajoilla.

Aulapalvelumme on auki ma – to klo 9 – 14. Perjantaisin aulapalvelumme on suljettu. Olemme pääasiassa siirtyneet etä- ja verkkoyhteyksin järjestettäviin tapaamisiin estääksemme omalta osaltamme koronaviruksen leviämistä. Jos kuitenkin olit sopinut tapaamisesta toimistollamme ja aikasi on näiden aukioloaikojen ulkopuolella, ota suoraan yhteyttä sinut kutsuneeseen henkilöön saapuessasi, hän ottaa sinut vastaan.

Tarvittaessa papereita voi jättää postilaatikkoomme porttikongissa.

Puhelinvaihde ja palvelukeskus sekä muut palvelunumeromme toimivat normaaleiden aukioloaikojensa mukaan ja myStaff 24/7. Katso yhteystiedot nettisivuiltamme täältä.

Pysytään terveinä!
StaffPoint Oy


StaffPoint Helsinki office opening hours

Due to the situation with corona-virus (COVID-19), the reception of Helsinki office has limited opening hours for next weeks to come. Our reception is open Mon – Thu 9 – 14 and closed Friday. We are mainly working by remote access; if you still had a meeting at our office out of these service hours, contact your host and he will receive you.

There’s a mail box in the gateway, if you need to drop papers.

Our switch board, service center and other service numbers are operating with their normal schedules and myStaff is open 24/7. Find our contact information at our www-pages.

Let's keep healthy!
StaffPoint Oy