TIEDOTE ASIAKKAILLE JA SIDOSRYHMILLE: STAFFPOINT PALVELEE NORMAALISTI KORONA-VIRUSTILANTEESSA 17.3.2020

Hyvä asiakkaamme ja muut sidosryhmämme,

Koronavirus (COVID-19) on meistä jokaisen huolenaiheena. Terveyden lisäksi se vaikuttaa työhömme, talouteen, yhteiskuntaan ja arkeen. Seuraamme herkeämättä terveydenhuolto- ja muiden viranomaisten ohjeistuksia ja toimimme niiden mukaan. Vastuullisena yrityksenä haluamme tehdä kaikkemme, jotta viruksen leviäminen pysyy kurissa.

StaffPoint-konserni on jo ennakkoon vahvistanut ja varmistanut toimintakykyään. Me teemme kaikkemme, että voimme palvella asiakkaitamme ja yhteiskuntaa tässä haastavassa tilanteessa. Olemme toimintakykyisiä, vuokrahenkilöstömme on valmiina käyttöösi, ulkoistuspalvelumme ja toimihenkilötyömme toteutetaan digitaalisten ratkaisujen ja etätyön avulla. Myös Espanjan contact center -toimintomme ja Spring House palvelevat normaalisti.

Ikävä kyllä koronan vaikutukset osuvat myös meihin. Monet asiakkaamme etenkin palvelualoilla ovat vähentäneet työvoiman kysyntää. Mahdollisiin peruutuksiin noudatamme palvelusopimustemme ehtoja. Tutkimme henkilöstömme mahdollisia määräaikaisia lomautustarpeita. Olemme pahoillamme tästä, koska arvostamme henkilöstöämme suuresti.

Haluamme sinun tietävän, että olemme sitoutuneet palvelemaan organisaatiotanne koronaviruskriisin aikana ja sen jälkeen. Kauttamme voi tilata henkilöstöä esim. mahdollisissa sairaustapauksissa tai jos organisaatiossanne tarvitaan lisähenkilöstöä.

Helpottaaksemme asiointiasi toivomme, että olet yhteydessä normaalien palveluväyliemme tai yhteyshenkilösi kautta. Lupaan, että palvelemme sinua yhtä hyvin kuin tähänkin asti. Haluamme auttaa sinua löytämään tarvittavan osaajan koronaviruskriisin keskellä.

Ystävällisin terveisin,
Anu Ahokas