Siirry sisältöön

Ulkoistetut Back Office -palvelut

Ulkoistaa voi myös työvaiheita ja prosesseja. Se vapauttaa organisaation avainhenkilöille aikaa keskittyä liiketoimintaa ja omaa ammattitaitoa kehittäviin tehtäviin.

Palvelu lyhyesti:

  • Tuotamme ulkoistettuja Back Office –palveluita asiakkaillemme sekä Espanjasta, Virosta että Suomesta käsin. Palvelun tarjoavat StaffPointin palveluksessa olevat vakituiset työntekijät.
  • Back Office –ratkaisun taustalla on usein asiakkaan työprosessien uudelleen organisointi: Asiakas määrittelee, mitkä työvaiheet ovat liiketoimintaansa ja avainhenkilöiden kompetenssia kehittäviä, mitkä suorittavia vaiheita, jotka kannattaa ulkoistaa työaika- ja kustannustehon saavuttamiseksi.
  • Palveluihin lukeutuvat mm. Contact Center -asiakaspalvelu, myynnin tukipalvelut, tiedonkeräys, kirjanpito- ja tallennuspalvelut, HR- ja talousassistenttipalvelut, työ- ja toimintakykyä tukevat palvelut, rekrytointipalvelut, markkinoinnin tukipalvelut sekä erilaiset bookkaus- ja ajanvarauspalvelut.
  • Palvelut räätälöidään aina tarpeen mukaan ja niitä voidaan tuottaa sekä vakituisiin ja toistuviin että epäsäännöllisiin tarpeisiin.
  • Työn johtamisen vastuu on StaffPointilla tai sopimuksen mukaan asiakkaalla.
  • Palvelu laskutetaan sopimuksen mukaan; kuukausihinnoitteluna, tuntihinnoitteluna tai suoriteperusteisesti.

Hyödyt:

  • Järkevät ulkoistukset lisäävät kustannustehoa.